اس ام اس انتظار آذر 95
اس ام اس, مدل لباس, عکس بازیگران
اس ام اس انتظار آذر 95
دو شنبه 24 آبان 1395 ساعت 16:36 | بازدید : 1912 | نویسنده : wSrambO | ( نظرات )

اس ام اس انتظار,پیامک انتظار

انتظاری ناقص الحروف را کوچه آبستن است،

کوچه خواهد مُرد.

تو برنمی گردی…

من که چیزی نمی خواهم،

جز این که بخواهی ام



اس ام اس انتظار

sms entezar



بانو!

ندامت واژه ی مناسبی نیست

اما تا کی می توانم در این باغ که

نه نمک دریا را به خاطر می آورد

نه طعم آفتاب را

به انتظار بنشینم

می دانم، دلالتم می کنی که این رنج

تا زمانی که نتوانیم دو نیمه ی گمشده ی آغاز و انجام جهان را به هم بپیوندیم

ادامه خواهد داشت



اس ام اس انتظار

sms entezar

چند سال زودتر رسیده بودم

به ایستگاه

و مسافرم نیامده بود…

در نقاشی‌های پنج سالگی‌ام

خطوطِ اندامِ دختری پیدا بود

که در کنار شیروانی خانه‌ای

آمدن مردی را انتظار می‌کشید …



اس ام اس انتظار

sms entezar



از خلاصه ی روزهای انتظار

که می دانم حوصله به خرج نمی دهی

تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی

فقط این را می گویم:

دلتنگی ام

آنقدر بزرگ شده است

که اگر ببینی

شاید نشناسی!



اس ام اس انتظار

sms entezar



بعضی نوشته ها بوی بادام تلخ میدن٬

بوی عاشقانه های سالهای وبا

بوی انتظارهای بی پایان و پوچی های همیشه سرشار



اس ام اس انتظار

sms entezar



با تو که هستم مدام برق چشمانم را می پوشانم…

سوال هایم از تو تمامی ندارد. با تو که هستم کودک می شوم.

مدام چرا و چگونه می بافم و در انتظار حرکت لب های دست نیافتنی ات تنها نگاه می کنم.

با تو که هستم مدام برق چشمانم را با دو

دست مضطربم می پوشانم تا مردمکِ کنجکاوِ نگاه های بی حادثه،

خبرچینِ حادثه عاطفه ام نباشند.

تو که می دانی این ستاره بی مکان نیست که آبروریز من شده!

من به نگاه عاشقانه تو دلخوشم و لبخند سخاوتت



اس ام اس انتظار

sms entezar



مرگ

چیزی شبیه دست های من است

که حتی با ده انگشت نمی توانند

یک ذره از گرمی دست های تو را نگه دارند

و چیزی شبیه صدایم

که هربار دوستت دارم

تارهای صوتی ام را عنکبوت ها تنیده اند

و چه انتظار بزرگی است

این که بدانی

پشت هر «دوستت دارم» چقدر دوستت دارم.



اس ام اس انتظار

sms entezar



بعدها

کسی دفتر شعرم را پاره می کند

نام تو

همه جغرافیای رنج مرا طی می کند

و تو جاودانه می شوی

بیهوده در انتظار منشین

هرگز برای رفتنت

مرثیه نخواهم گفت…



اس ام اس انتظار

sms entezar



بخند کودک همسایه …

من اندوه‌های زیادی را دیدم که سر پیچ همین خیابان

چشم انتظار بزرگ‌سالی تو هستند.



اس ام اس انتظار

sms entezar



شوق

یعنی تو که برمی گردی

مدرس

همت

صیاد

من مسیر دیدنت را

به حافظه ی شهر ریخته ام

من

اطمینان را

با انتظار

عوض کرده ام

اطمینان

یعنی تو که برمی گردی

من تفأل زده ام

من مسیر بغل کردنت را

پشت در خانه ات تمرین کرده ام

وقتی خانه نبودی!

معجزه ها ساده رخ نمی دهند

اما حتما رخ می دهند!

تو

رخ می دهی.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عکس | آهنگ | اس ام اس | مد و لباس و آدرس r0batc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 107
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 153
:: بازدید ماه : 1055
:: بازدید سال : 2322
:: بازدید کلی : 34470

triathlon - google - idnes - netcraft - barrypopik - htcdev - opendns - conbio - contacts - tvtropes - kakaku - youtube - creativecommons - sound2sense - wasearch - mix - sandbox - sanook - jump - auone - vetmed - acer - trustwave - ford - justjaredjr - remote - cancer - visitingmontgomery - thesims - vk - jertotomli - eveonline - semanticweb - kaskus - xat - edu - digitalcollections - profiles - gigazine - drakensang - hkexnews - wmtransfer - infojardin - insites - orthodoxytoday - grepolis - microsoft - kirillka97 - pixipixi91 - tetongravity - qiita - openlearning - letterboxd - google - google - google - google - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara