دانلود آهنگ خونه بی تو از فرهاد مظاهری
اس ام اس, مدل لباس, عکس بازیگران
دانلود آهنگ خونه بی تو از فرهاد مظاهری
دو شنبه 24 آبان 1395 ساعت 16:48 | بازدید : 333 | نویسنده : wSrambO | ( نظرات )

دانلود آهنگ جدید فرهاد مظاهری به نام خونه بی تو

Download New Music Farhad Mazaheri Called Khoune Bi To

دانلود آهنگ خونه بی تو از فرهاد مظاهری

320

128

متن آهنگ خونه بی تو از فرهاد مظاهری

من از این خونه ی بی تو به تنهایی میبازم

بهشت اسمونا رو همینجا با تو میسازم

یه آغوش پر از مهری لبالب از گل و بوسه

یه مردی عاشقت شد که نباشی بی تو میپوسه

من و دریای آغوشت به دست موج شادی داد

نفهمیدم چجوری شد که مهرت تو دلم افتاد

نمیدونی چه روزایی با عشقت زندگی کردم

همه روزای عمرم رو با فکرای تو شب کردم

دانلود آهنگ خونه بی تو از فرهاد مظاهری

بزار دستت رو تو دستم بزار اروم آروم شم

ببار عشقت رو قلبم بزار که خیس بارون شم

یه آغوش پر از مهری لبالب از گل و بوسه

یه مردی عاشقت شد که نباشی بی تو میپوسه

من و دریای آغوشت به دست موج شادی داد

نفهمیدم چجوری شد که مهرت تو دلم افتاد

نمیدونی چه روزایی با عشقت زندگی کردم

همه روزای عمرم رو با فکرای تو شب کردم




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عکس | آهنگ | اس ام اس | مد و لباس و آدرس r0batc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 107
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 134
:: بازدید ماه : 1036
:: بازدید سال : 2303
:: بازدید کلی : 34451

triathlon - google - idnes - netcraft - barrypopik - htcdev - opendns - conbio - contacts - tvtropes - kakaku - youtube - creativecommons - sound2sense - wasearch - mix - sandbox - sanook - jump - auone - vetmed - acer - trustwave - ford - justjaredjr - remote - cancer - visitingmontgomery - thesims - vk - jertotomli - eveonline - semanticweb - kaskus - xat - edu - digitalcollections - profiles - gigazine - drakensang - hkexnews - wmtransfer - infojardin - insites - orthodoxytoday - grepolis - microsoft - kirillka97 - pixipixi91 - tetongravity - qiita - openlearning - letterboxd - google - google - google - google - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara