اس ام اس سوزناک سری اول
اس ام اس, مدل لباس, عکس بازیگران
اس ام اس سوزناک سری اول
پنج شنبه 27 آبان 1395 ساعت 2:49 | بازدید : 316 | نویسنده : wSrambO | ( نظرات )

اس ام اس سوزناک

به هرکسی که می رسی ، می گوید :

آدم فقط یکبار عاشق می شود …

دروغ است …

تو باور نکن …

مثلاً خود من ، هرروز ، دوباره ، عاشقت می شوم …

اس ام اس سوزناک

اس ام اس سوزناک سری اول

می نشینی

دستانت

گره ای

و بندهای کفشت

چشمانت

برمی خیزند

نگاهت

گره ای

و بندهای جانم…

اس ام اس سوزناک سری اول

دیروز

وقتی کسی در حضور من،

اسم تو را بلند گفت،

طوری شدم …

که انگار گُل رُزی از پنجره ی باز

به اتاق پرت شده باشد …

اس ام اس سوزناک سری اول

می‌خواستم دوستت داشته باشم

خودت را نداشتم …

کجایی علاقه ی من؟

اس ام اس سوزناک

اس ام اس سوزناک سری اول

از زنـــدگی

از خــــوشی ها

از همه عمـــــر می تــوان گــذشت

اما از تــو نـــمی توان رد شد

بانـــو !

چـــه نــسـبتی با خــدا داری که

برگشـتن از تو را کفـــر می دانم ؟

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس سوزناک سری اول

به جنگ که فکر میکنم

زخمی می شوم

به کویر که فکر می کنم

تــَرَک برمى دارم

به آسمان که فکر مى کنم

پایین مى افتم

و هر وقت به جنگل مى اندیشم

گله اى گوزن ها از رویم رد مى شود

جرأت فکر کردن به تو را ندارم

“دریا”

نام عمیقى براى یک معشوقه است

و من

هیچوقت شنا کردن بلد نبوده ام  . . .

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سوزناک سری اول

در عمق چشمانت

خواستنی بزرگ جاری است

من به تو فکر می کنم

و غریزه ای تند و سیل گون

که تو را از مرز کلمات

عبور خواهد داد

اس ام اس سوزناک سری اول

عشق من

بارها با نفس‌هام

به نقطه نقطه‌ی تنت گفته‌ام:

دوست داشتن تو

گفتنی نیست

تماشایی ست

دست‌هام شاهدند

اس ام اس سوزناک سری اول

ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ …

ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ …

ﻧﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﻣﯿﺒﯿﻨﺪ …

ﻭ ﻧﻪ ﮔﻮﺵ ﻫﺎﯾﻢ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﺩ …

ﻭ ﻧﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﻢ ﻟﻤﺲ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ …

ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﺷﻌﻔﯽ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ …

ﺑﺎ ﺩﻟﻢ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ … !

هر جای دنیا میخواهی باش …

من احساسم را با همین دست نوشته ها

به قلبت میرسانم …

اس ام اس سوزناک سری اول

محشر را من و باد

به پا خواهیم کرد

وقتی هیچکدام

کوتاه نمی آییم

از لمس موهایت…



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عکس | آهنگ | اس ام اس | مد و لباس و آدرس r0batc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 107
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 240
:: بازدید سال : 2581
:: بازدید کلی : 34729

triathlon - google - idnes - netcraft - barrypopik - htcdev - opendns - conbio - contacts - tvtropes - kakaku - youtube - creativecommons - sound2sense - wasearch - mix - sandbox - sanook - jump - auone - vetmed - acer - trustwave - ford - justjaredjr - remote - cancer - visitingmontgomery - thesims - vk - jertotomli - eveonline - semanticweb - kaskus - xat - edu - digitalcollections - profiles - gigazine - drakensang - hkexnews - wmtransfer - infojardin - insites - orthodoxytoday - grepolis - microsoft - kirillka97 - pixipixi91 - tetongravity - qiita - openlearning - letterboxd - google - google - google - google - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara