اس ام اس تسلیت اربعین حسینی
اس ام اس, مدل لباس, عکس بازیگران
اس ام اس تسلیت اربعین حسینی
دو شنبه 24 آبان 1395 ساعت 16:29 | بازدید : 279 | نویسنده : wSrambO | ( نظرات )

اس ام اس تسلیت اربعین حسینی (1)

ای همسفر قرار تو باورنکردنیست
من ، اربعین ، کنارتو ، باورنکردنیست
با نیمه جان مانده خودم را رسانده ام
اینجا ، سر مزار تو ، باورنکردنیست



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



یک اربعین برای تو حیران شدم حسین
مانند گیسوی تو پریشان شدم حسین
با چند قطره اشک دل من سبک نشد
ابری شدم به پای تو باران شدم حسین



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen

امان از دل زينب(س)
همه را با تو رو به رو ميكرد
نيزه را در گلو فرو ميكرد
سر ِ عباس را زمين ميزد
دختر ِ تو عمو عمو ميكرد
اربعین حسینی بر شما و عاشقان حسین تسلیت



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



کوچه به کوچه پشت نی از بس دویده ام
باور نمی کنم سر قبرت رسیده ام
مهمان خسته آمده از جا بلند شو
دیگر توان نمانده مرا قد خمیده ام

اربعین حسینی تسلیت باد



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



اگر چه پای فراق تو پیر‌تر گشتم
مرا ببخش عزیزم که زنده برگشتم
شبیه شعله شمعی اسیر سوسویم
رسیده‌ام سر خاکت ولی به زانویم

التماس دعا



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



من زینب ِ سر گشته ام
از شهر غم برگشته ام
دنبال یك گم گشته ام



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



نگاه گریه داری داشت زینب
چه گام استواری داشت زینب
دل با اقتداری داشت زینب
مگر چه اعتباری داشت زینب

اربعین حسینی برشما تسلیت باد



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



كاروان غمت اي عشق چهل روز كه هيچ
تا چهل قرن اگر گريه كند باز كم است

اربعین حسینی برشما و خانواده ی محترمتان تسلیت



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



همینکه سمت نگاهش به قتلگاه افتاد
دلش شکست و دوباره به آه آه افتاد
دوباره زلزله ای بین بارگاه افتاد
اگر غلط نکنم کوه صبر راه افتاد



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



ای غایب از نظر، نظری کن به خواهرت
زینب نشسته بر سر قبر مطهرت
یک اربعین گذشته ولی زنده ام هنوز
قامت خمیده آمده سرو صنوبرت

اربعین حسینی تسلیت باد



پیامک تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



گلم پرپر شد و بوی گلاب آید ز خاک او
بگو ای باغ سرخ من، گل من کو گل من کو
حسین جانم، حسین جانم

اربعین حسینی برشما تسلیت باد



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



داغ ِ تو بر جگرم افتاده
شعله بر بال و پرم افتاده
اين چهل روز خدا ميداند
به كجاها گذرم افتاده



اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

Tasliat Arbaeen



بيش از چهل منزل به دنبال سر ِ تو
از كربلا تا شام آمد خواهر ِتو
هم هِجر ِ تو هرگز نميشد باور ِ من
هم هِجر ِ من هرگز نميشد باور ِ تو

اربعین حسینی تسلیت باد




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عکس | آهنگ | اس ام اس | مد و لباس و آدرس r0batc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 107
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

triathlon - google - idnes - netcraft - barrypopik - htcdev - opendns - conbio - contacts - tvtropes - kakaku - youtube - creativecommons - sound2sense - wasearch - mix - sandbox - sanook - jump - auone - vetmed - acer - trustwave - ford - justjaredjr - remote - cancer - visitingmontgomery - thesims - vk - jertotomli - eveonline - semanticweb - kaskus - xat - edu - digitalcollections - profiles - gigazine - drakensang - hkexnews - wmtransfer - infojardin - insites - orthodoxytoday - grepolis - microsoft - kirillka97 - pixipixi91 - tetongravity - qiita - openlearning - letterboxd - google - google - google - google - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara - muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara muziksara